sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Rentouttavaa sunnuntaita!

Vihdoinkin vapaa sunnuntai eikä ole jumppaharjoituksia! Olen vaan löhöillyt koko päivän, katsonut urheilua tv:stä, lukenut ja syönyt lettuja! :D Päätin tehdä pitkästä aikaa lettuja ja voi että ne oli taas niin hyviä! Päätä pikkasen alkaa särkemään kun on vaan pyörinyt sisällä :/
Seuraavaksi vähän eilisen tapahtumia. Eli aamu alotettiin englantilaisella aamiaisella, johon kuului siis leivän päällä olevat pekonit,paistetut munat sekä papusose. Oli tosi hyvää ja täyttävää. Sen voimalla jaksettiinkin sitten mennä pelaamaan sulkapalloa yhdessä ja peli kulki aika hyvin vaikka jalat tuntuki voimattomilta.

Tässä mun melko uudet treenikengät jotka on ihanan kevyet jaloissa!
 Päivällä sitten mä ryhdyin tekemään susheja! Oon tehny niitä pari kertaa aiemmin ja oon oppinu ainakin omasta mielestäni tekemään niitä ihan hyvin. Valmistin normaaleja makeja, sekä yhden rullallisen uramakeja. Niitä tuli yhteensä melkein 60 kappaletta :D Poikaystäväni  (voisin kutsua häntä tästä lähtien nimellä R) vaan naureskeli kun mä taas vähän innostuin tekemään niitä oikein urakalla! Mut ku kerran ryhtyy tekemään susheja niin samalla niitä pyörittelee useammankin rullan!;) Täytteitä tein kahdenlaisia; avokadoa+rapuja+majoneesia sekä kylmäsavulohta+kurkkua. Oma suosikkini on ehdottomasti tuo raputäyte!

Tässä hieman kuvamateriaalia.




Syömisen jälkeen R lähti keikalle ja minä lähdin veljeni luokse viettämään iltaa ja olikin oikein hauskaa!
Nyt ei muuta kuin rentouttavaa loppu iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti